Tuesday 19 January 2010

Het is mijn laatste kans deze week om nog iets toe te voegen aan mijn blog. Mijn kleinzoon komt deze avond logeren tot en met zondag en aangezien hij pas 2.5 jaar oud is betekend dit veel aandacht geven maar ik geniet er wel honderduit van.

Mijn nieuwjaarsresolutie was om net zoals verleden jaar aan UFO's te werken en nu heb ik daarnet een leuke "badge" gevonden bij "Annes Ida's blog waar ik via de blog van Rose Threadbare terecht gekomen ben. Iedereen is vrij om dit logo over te nemen.

Verder heb ik aan mijn winter journal's wat verder gewerkt waarvan er later foto's volgen.

This is my last chance this week to work at my blog as my little grandson of 2 1/2 is coming to stay tonight until Sunday so I will be spending all my time with him, which I love.
As mentioned earlier I decided this year to carry on with my resolution from last year - try and finish as many UFO's as possible. Through Rose's blog Threadbare I found this great button at "Quiltoholic"'s blog. Everyone is free to copy it onto their blog.
For the rest I have been working at my "winter journal's" - photo's of these at a later date.

Herewith one of the quilt tops that I want to finish next. It is going to be a tablecloth and is made of crazy blocks from a swap I took part in a few years ago of which the theme was "autumn". I want to machine quilt this entire quilt so hold thumbs for me please LOL. Since I have trouble with my back and knees I decided to try and sandwich my quilt on my ironing board and it really worked wel - maybe a tip for others.
Happy quilting
Jenny



Dit is een van de quilts die ik volledig met de machine wens te quilten (duimen aub LOL). De top is gemaakt van crazy blocks in een swap waaraan ik enkele jaren geleden deelgenomen heb - het thema was herfst. Aangezien ik na een operatie aan mijn rechterknie niet langer op mijn knieën kan zitten of lang gebukt staan heb ik geprobeerd om deze quilt op mijn strijkplank te sandwichen en het werkt prima - misschien een tip voor anderen met hetzelfde probleem.
groetjes
Jenny

2 comments:

  1. What a fun Autumn tablecloth this is going to be! Have fun enjoying your grandson! :0)

    ReplyDelete
  2. Hele mooie quilt.Succes met quilten.

    ReplyDelete