Friday 28 August 2009

Zoals gezegd heb ik me kunnen bezig houden met een paar zaken - borduren en mijn Y2K quilt. Veel energie en inspiratie om echt creatief bezig te zijn met het ontwerpen van nieuwe zaken of het spelen met nieuwe technieken is er niet geweest. Wat ik nodig had waren werkjes waar ik mijn verstand op nul kon zetten, dus hierbij enkele foto's van extra blokken die ik geborduurd heb voor mijn redwork quiltje.
Jenny


As mentioned in my previous mail, I have been keeping myself occupied with a few things that didn't ask for too much of right brain activity. I did not have the energy to try out new techniques or design new quilts. All my brain needed was routine stuff where I could switch off all. A few photo's of extra blocks I embroidered for the redwork quilt are shown herewith.
Jenny

No comments:

Post a Comment