Friday 28 August 2009

Hallo iedereen,
Eindelijk komt er licht aan het einde van de tunnel en zal ik terug meer tijd kunnen besteden aan mijn hobbies en het bloggen.
De laatste paar maanden heb ik het op allerlei gebied enorm druk gehad - ook de gezondheid was niet zoals het moet. Dinsdag heb ik een kleine ingreep moeten ondergaan aan mijn rechtervoet en ben ik nu 2 weken immobiel - een beetje met de hulp van krukken rond pikkelen. Het geeft me tijd om een weinig achterstand in te halen. Daarna nog 2 weken met een verband en dan hopelijk is die miserie achter de rug. Aan alle trouwe bezoekers nogmaals dank, hopelijk krijgen jullie in het vervolg enkele nieuwe zaken te zien.
groetjes
Jenny

Hi everyone,
Finally I start seeing the light at the end of the tunnel and I will be able to start spending more time with my hobbies and blogging off course :-))
The last few months have been extremely busy in more ways than one. My health hasn't been what it should be either. Last Tuesday I had a small operation to my right foot which leaves me imobile for the next two weeks - hopping around on crutches and keeping my leg up as much as possible. It gives me time to catch up on a few matters, including computer time. After that another 2 weeks with a bandage and hopefully then at last I will be able to put that part behind me for good - fingers crossed.
To all my loyal visitors, thanks again, from now on hopefully you will be finding new things appear.
Jenny

No comments:

Post a Comment